torsdag 22 maj 2008

Tokig i rosa?

Nått slog mig idag, jag är nog VÄLDIGT förtjust i rosa just nu! Ja alla ni andra har nog redan sett detta för länge sedan,men inte jag. Gick omkring i lite affärer idag och kom på mig själv med att dras till de rosa detaljerna!? Men de är ju lite fint till allt det vita...Jag kunde inte låta bli att köpa dessa gulliga ljuslycktor,köpte dem i både rosa och turkos.



Här kommer ytterligare bevis på min tillfälliga förälskelse i rosa, ett hjärta som doftar lavendel som jag fått av min gulliga mamma.




En liten hjärtprisma i en av mina hjärtan på tråd. En av de få blommor som jag lyckas hålla vid liv.





De nyinköpta lycktorna gjorde att det måste plockas om lite här hemma.....fram med en bricka, (de är alltid bra att arrangera på) rota fram lite plock som ligger och skräpar lite här och där i lådor och skåp och vips har vi en ny look på vardagsrumsbordet.

Kramelikram på er!

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Inget fel att vara tokig i rosa, när det blir så här snyggt och fint. Jättefint arrangemang du gjort på bordet.
Kram mamma c

sissabo sa...

Du är inte ensam om att vara förälskad i rosa, det är jag med :) Fina saker du gjort förresten, din porslinsmarodör ;)
Ha en skön helg
Hälsn Jessica

marianaskeramik sa...

du ligger helt rätt i tiden, rosa ska vara hett i vår/sommar säger de däringa som har koll.....
fint arrangemang du gjorde!!!
hälsningar mariana