söndag 25 maj 2008

Mammas dag!

Idag har det firats! Mammas dag! Presenter blommor och tårta. Måste bara visa er vad min gulliga brorsa köpte till mamma. Jag höll på att trilla av stolen när han kom hem med denna underbara bukett. Stora härliga pioner i färger från djuprosa till ljust,ljust rosa och helt underbara ljusrosa rosor.(Svårt att göra den rättvisa på bild, men jag försökte iallafall) Inhandlad på en av mina absoluta favvo affärer Blomsterstugan (ja ni kan ju inte missa den lilla lappen som råkade bli med på bilden). De har sååååå mycket fint där, man blir alldeles sjuk av att gå in där. Jag kommer sällan ut tomhänt om vi säger så! Blev lite impad av lillbrorsan (ja liten och liten, hoppas att han inte läser just detta!?) där kan jag säga.

Sänder en stooor kramelikram till mamma och mormor!

Och självklart en till alla er andra där ute, ha det så bra!

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken fin bukett han hade köpt. Ibland kan man bli lite förvånad på sina bröder faktiskt.
Kram mamma c

Hellen sa...

Åh vilken fin bukett din mamma fått. Pioner är ju så vackra och i den där kombinationen så läckert.

Så fina fat du hittat. Jag jagar fat nu jag också till tallrikshyllan. Har tänkt att det ska vara blå-vitt porslin i den. Har ju hittat några, men fler ska det bli :)

Vi hörs och syns!
Kramis Helen

Anonym sa...

Försökte lägga in lite nya inlägg på min blogg men det funkar inte. Har flyttat på datorn och då är det så dålig mottagning på den trådlösa internetanslutningen! Måste fixa om det där. Som sagts tidigare Buketten är så fin! Själv fick jag en låda + en massa pärlor:).

Lilla Trollbacken sa...

Verkligen en ljuvlig bukett. Älskar pioner!
Kram
Gabrielle

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja det var den snuttigaste bukett jag någonsin har sett! Ja din mamma måste ju ha blivit sååå glad!

Kram Anita