onsdag 28 maj 2008

Mitt paket har kommit!

Idag bar det av på lite shopping till bland annat IKEA. Behövde fylla på förrådet med ljus och servetter, det gapade tomt i ljuslådan. Men så hittade vi en annan affär på vägen med en massa prylar, bland annat denna maffiga ljuslyckta. Snygg var den och dessutom BILLIG. Hör och häpna, de är väl sällan de orden hamnar i samma mening!? Ja det blev två stycken som slank med hem, så nu står de här på min byggarbetsplats som det än så länge är. Mmmm gillar dem skarpt!



Sen när jag kom hem hade jag fått mitt paket som jag väntat på! Det är från bloggaren http://havsviken.blogspot.com/. Jag har beställt dessa underbara betongrosorna av henne, idag låg de i min postlåda, tjolahopp, yipieee, jag är såååå nöjd. Har letat efter dessa ända sedan jag såg dem på en bild hos någon av er bloggare som besökt trädgårdsmässan. Nu har jag dem! Sänder en stor kram till Maud!! Kika in på hennes sida hon har massor av fina vill-ha-saker i sin butik.




Idag har det bara hänt en massa roliga saker! Som grädde på moset fick jag detta ursnygga smycke.Ett litet hänge som skall sitta på en läderrem. Har gått och kikat på detta flera gånger och tyckt att det är så läckert, men har inte köpt det. Så idag fick jag det av min kompis! Helén du är för go, kram på dig!

Ha det bra i sommarsolen mina vänner!

8 kommentarer:

Mamma C sa...

Så fina dom var rosorna. Vilken gullig vän som köpte detta smycke till dig.
Kram mamma c

lottens vita och gröna sa...

hallå, ljuvliga lyktor, är ju användbara både här och där! och betongrosorna mmmmmmm,vill me ha... oh så söt present!
varmkram lotten

Inspiration i vitt sa...

Jag förstår att du längtar tills altanen är färdig så att du kan rumstrera om där ute.
Lycktan var verkligen fin(vill ha)
Kram/Ingela B.

Inspiration i vitt sa...

Glömde det är ok att länka

Gårdsromantik sa...

Vad roligt att du var nöjd - de såg verkligen fina ut på din bild.
Visst får jag låna den om jag länkar till din blogg?

Vilka fina lyktor du hitta - precis den där rätta antika färgen och smycket var underbart - så fint på ett lädersnöre - hjärtan hör till min favorit - har ju dem på lusthuset och förstukvisten också.

Kram Maud

Annika sa...

Snygg lykta.HiHi Har en likadan!! Betongrosorna var ju underbara! Jättefina. Halssmycket var ju också bara helfint.... Kram Annika

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka fina lyktor du har fyndat och så läckra betongrosor fr Mauds butik, hon har verkligen mycket fint! Så snällt av din vän, fin gåva... så snyggt du hade arrangerat med blommor i hinkar med band, verkligen fint! Mari.

Anonym sa...

Gillar verkligen det där jättefina hänget som du fick!