torsdag 8 maj 2008

I dag är det min dag!

I dag är det min dag! Jag har födelsedag, min ålder, ja den inehåller en 3:a och en 2:a( usch vad det trillar iväg!)Skulle vilja bjuda er alla på tårta, men eftersom det blir lite svårt. Så får ni hålla till godo med denna förtjusande bild. Tänk om man kunde få till en sådan vacker tårta. Nu ska jag baka de sista kakorna (ja jag vet att det är lite i sista minuten, men sån är jag)sen ska bordet dukas. Det fina vädret tillåter en fika i det gröna!

Ha det så bra kram på er!

8 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

jätegrattis på födelsedagen, hoppas att du blir riktigt firad, ohhhh 32, den optimala åldern ju! varmkram lotten

drömmen om vitt sa...

Grattis! på din dag, hoppas att den blir trevlig och att du får nmånga paket.
Ha det så gott.
Lotta:)

Mamma C sa...

Grattis på födelsedagen och hoppas att din dag blir toppen.
Kram Mamma C

My Lovely Things sa...

Grattis på födelsedagen!!!

Tänk du och jag är nästa lika gamla..eller unga förresten!!!

Jag är 6 dagar äldre..

ha en underbar födelsedag..
kram anna

Hellen sa...

Grattis på din dag!
Det var en riktigt fin dag att fylla år på så hoppas du fått chansen att njuta.. tårta och annat mums.

Ha det så gott
Kramar Helen

Anonym sa...

Hej och grattis!

Hoppas du fick en bra dag och att kakorna blev goda! :)

Dicksonska våningen sa...

Grattis!
Jättefina och inspirerande bilder!
Kramar Annika

Lilla Trollbacken sa...

Hurra,hurra för dej på din dag!
Jag trodde du hade bakat den vackra tårtan!!!!!
Den vill man nästan inte skära i!
Ha en bra dag!
Kram Gabrielle