onsdag 19 mars 2008

Påskpyntat

Man blir ju så inspirerad av alla där ute i bloggvärlden som pyntar, målar ägg och står i. Så jag knåpade väl till någonting som hamnade på köksbordet. Ett litet fågelbo med mossa och en ranunkel (!?) i.



Här har ni det i sin helhet, så här ser mitt köksbord ut just nu.

Några små ägg fick det också lov att bli, de stackrarna hamnade i glasklockan istället för i boet! Nu saknas bara ett ris med lite fjädrar i (vita fjädrar får det nog bli) så är jag klar med mitt pyntande.

Kram på er!

7 kommentarer:

My Lovely Things sa...

så fint du har pyntat..man är så nöjd när man har piffat till det..
ha det gott..
kram anna

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men så perfekt! Så himla stilfullt och vackert. Man behöver inte överdriva för att det ska bli fint.
Vilket vackert silverfat!
Kram Anita

Glitter och Marsipan sa...

Men å,så fint du har gjort.
Vad fiffig du är,måste nog försöka
mej på att göra något snarlikt.
Ha en trevlig påsk.
/Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

...jag skrattar åt ditt frågetecken åt ditt eget arrangemang men det blev ju helt bedårande vackert! Så dekorativt på ditt bord, smakfullt! Glad Påsk! Mari.

Dorthe ♥ sa...

Ååhh din påskdekoration är den vackraste jag har sett. Så nkel och ändå så ljuvlig!!!

Kram
Dorthe

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det var väl ett härligt fågelbo! Om jag vore fågel skulle jag välja det när det är så fint pyntat!
Kram
Marie

Vanilladreams and humblebees sa...

Det ser ut som en vacker påsktårta!!! Jätte fint!