fredag 14 mars 2008

Detaljer från sovrummet

Hej kära vänner! Nu är jag tillbaka efter några dagars intensivt "kursande". Puhh!

Tänkte visa några detaljer från mitt sovrum som fick sig ett rejält ansiktslyft igår. Där har alla ouppackade flyttlådor stått och stulit energi ett längre tag! Så nu var det hög tid att de försvann. Flera möbler som står undanstoppade skall nu målas om och få se dagens ljus igen. Jag tänkte att temat får bli vitt och (hör och häpna) svart. Här kommer några detaljbilder, måste pynta ett tag till innan jag kan visa det i sin helhet;)

Bilden här ovan är från hyllan på öppna spisen. En blandning av loppisfynd,arvegods och nytt.


En liten detalj från sänglampan.





Om jag skulle tvingas välja ut en favorit ängel bland alla jag har, så är denna den absoluta favoriten. Svart och så där härligt nött!






Så till sist en liten detalj från gardinen som äntligen kom på plats igår!

Trevlig helg, kram på er!












9 kommentarer:

My Lovely Things sa...

fin fina detaljer du visar..
kram anna

drömmen om vitt sa...

Vilken fin ängel.
Här tycker jag om att titta in.
Lotta

Marie sa...

Många fina detaljer, ser fram emot att få se mer från sovrummet!

Trevlig helg!
Kram Marie

lottens vita och gröna sa...

oh vilka detaljer du visar, kul det skulle vara att få sedan se helheten! underbar ängel! kram lotten

lottens vita och gröna sa...

hej tack för att du länkar min sida, jag länkar till dig med! jag har problem med sidelement så jag kan inte scrolla ned där, ska väl lösa sig, då lägger jag in dig. kram igen!

IKT i min vardag sa...

Fina detaljbilder. Ängel var jättefin!

Kram!

Mitt vita lantliv sa...

Hejsan!

Ja visst vart de fina? nu kanske jag skryter men tycker mycket om dem.

Kika gärna in igen du..

Ha en bra helg Kramar Daniel

Lilla Trollbacken sa...

Hej på dej!
Det är faktiskt ínte så dumt att blanda in lite svart bland allt det vita. Det kommer att bli så snyggt!
Ser fram emot att se fler bilder när du packat upp och grejat klart!
Kram
Gabrielle

Anonym sa...

Oj vad fina detaljer du visar... jag måste kika runt mer hos dig,"hittade" dig hos Anna på (My lovley thing)

Kram
Pernilla