söndag 2 mars 2008

Detta lilla kors och struten i zink fick följa med mig hem igår. De hamnade tillslut i badrummet efter mycket plockande.




Sen hittade jag så fint grått sammetsband. Det finns så mycket fina band, prickiga,randiga, rutiga som man kan göra allt möjligt med. Skulle kunna köpa hur många som helst bara för att de är så fina! Pysslade till en liten skylt av zink som jag knöt fast med bandet.




Sen fick det slinka med en liten blomma hem också! Stoppade ned den i en liten tennskål. Skålen är ett loppisfynd, minns att jag fick den för att loppistanten tyckte att den var så bucklig. Men efter lite micklande så tycker jag att den är riktigt charmig med sina små defekter.





Sen kommer något livsnödvändigt! Ljus! Det var helt slut i mitt ljusförråd, så det blev lite påfyllning. Man kan ju inte vara utan ljus!!

14 kommentarer:

My Lovely Things sa...

vad fina saker du visar...

korset och struten som du hängt i badrummet är jätte fina..I´M a zink lover!!!

Nämen fick du tennkrukan-fantastiskt fynd tyckjer jag...

fin du har gjort med ljuset..
så fina bilder...
ha det gott..
kram anna

Kannor och karaffer sa...

Åh vilket underbart arrangemang med st paula & mossa i en tennskål - superläckert!!

Du har så mycket fint du bjuder oss på !

tack för det....

Hälsn.
/Ann

Ann-Catrin sa...

Underbara saker..och så fint du arrangerar..du får till det så fint..och härliga bilder!!
kramar A-C

Dorthe ♥ sa...

Åååhhh så fin den lilla zinkskylten är!!! Vill ha den, struten och korset...ja alltihop :-)

Kram
Dorthe

Dorthe ♥ sa...

Skicka din mailadress till mig, så skickar jag nyhetsbrevet i kväll.
randers_1@hotmail.com

Kram
Dorthe

sommar-rummet sa...

Hittade in till dig för första ggn. Kul med nya bekanta. Kram

Lilla Trollbacken sa...

Om du tycker att jag varit pysslig, så är det inget mot vad du har grejat. Jättefint! En sån där liten tennskål har jag också. Köpte på myrorna för en femma!
Jag har hjärtan på tråd i min.
På tal om papper så har jag köpt mitt på Clas Ohlsson, men jag tror att det ska finnas på panduo också!
Ha en bra kväll!
Kram
Gabrielle

Marie sa...

Så mycket fint du visar, underbart arrangemang i tennskålen! Jag är också storförtjust i band, kan oftast inte låta bli att köpa en liten bit.

Ha en bra vecka!
Kram Marie

junhe sa...

här var dt mycket ögongodis, gillar ditt ljus och allt på hjärtfatet (bland annat). tack för titten. ha dt gott/ mvh junhe

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Nydelige ting som du viser på din side, er stadig innom på besøk og bare nyter. I dag måtte jeg ta meg tid til å kommentere. Helt tomt for lys her hjemme også, så nå fikk jeg skrevet det opp på handlelisten min takket være deg, hi,hi !Velkommen på besøk til min blogg skal du være. Ha en vidunderlig kommende uke.
Lisbeth

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Håller så med dig...man kan ju inte va utan ljus ju!! Så fint du handlat...o sött det lilla fågelboet va!!!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket fina små saker du visar!
Skulle vilja ha alltihop!
Kram
Marie

P-lina sa...

Så fina saker du handlat! och du.....skålen känne rjag igen! har en precis likadan.Också den köpt på loppis! Den är fin....har dock aldrig haft blommor i den. Kanske dax nu ? ;-)

Ha en bra dag! /P-lina

Vanilladreams and humblebees sa...

Så hjärtligt här inne hos dig, söta du! hihi... taggishjärtat är både lite rått coolt och vackert romantiskt! Häftigt!

Kramar från Jenny!
---<-@