måndag 3 mars 2008

Jag tror nästan att alla mina inlägg innehåller ett hjärta. Så varför bryta trenden nu! Här är ett i taggtråd som jag har knixat ihop. Ganska kul att hålla på med taggtråd, men man behöver ett par rejäla handskar och så lite tålamod.



Här står det i ett av mina köksfönster. (Titta noga så ser ni ett par hjärtan till) Mitt hem genomgår en renovering, som ni ser så saknas fortfarande fönsterfoder. Men ni får försöka att bortse från det. Det är på gång, det är jag som har legat på latsidan vad det gäller målningen. Inspirationen och energin kan ju flyga sin kos ibland....

Idag när jag tittade efter så har jag haft över tusen besök!! Tjoho vad roligt! Tack alla ni som tittar in. Kram från mig

12 kommentarer:

Änglahem sa...

Oj så mycket fint det visas här då!!! Halkade in här via White Season och måste säga att jag suttit här en stund och suktat över alla dina vackra saker!!!
Alltid lika kul när man upptäcker någon ny i bloggeriet, och som sagt din verkar bli väldigt spännande!! Är det ok så länkar jag gärna till dig?!

Ha det gott!
Kram
Ulrika

Magdalena sa...

Dette var lurt, en så god ide! Ja, tror nok du behøvde hansker... Hjertet ble virkelig vakkert !! Kram från Magny

Unknown sa...

Tack söta för din fina komplimang =)!! Vilket härligt hjärta du gjort..antar att du fick ha arbetarhandskar på dig..=) Mängder med kramar Malin

Anonym sa...

Hjärtan!! Är underbara tycker jag också:-) Så jättefint hjärtat är du gjort i taggtråd, förstår verkligen att handskar behövs när man göra ett sådant!!
Såg också att vi har samma krukor, men hjärtan:-) Jag älskar den zinkkrukan och tycker alla blommor passar i den just för att den är så fin.
Renovering hemma.... håller jag på med just nu också, hela hemmet är förvandlat till ett bombnedslag rent ut sagt... Usch det är hemskt att bo i röran men förhoppningsvis blir det fint när det är klart.
Ikväll kunde det hänt en riktig olycka när jag balanserade i röran och tog ner min stora barockkrona i kristall... Det krånglade att få av den från kroken i taket och när jag skulle ner snubblade jag till... höll fast i kronan hela tiden som är jättetung och som tur var hamnade både jag och krona bland en trave böcker och lite torkade rosbuketter... Ingen större skada skedd vare sig med mig eller kristallkrona, ett par prismor bla den stora bollen underst får jag sätta tillbaks när den hängs upp igen - men fy vad rädd jag blev!! Aldrig mer gör jag något så dumt som att klänga uppe i taket och balansera med en stor krona i ena handen... Tyvärr tror jag mig själv om att klara av lite för mycket ibland... Envishet kan ibland vara lite dumt:-)

Så fint monogram förresten, jag är väldigt svag för textilier med monogram, de är så vackra!!

Ha en mysig och bra vecka, kram från mig

IKT i min vardag sa...

Så himla fint hjärta du gjort! Det skulle jag aldrig klara av...Och hjärtan kan man inte ha för många av.
Tycker väldigt mycket om din kruka i fönstret, skulle behöva en sådan känner jag nu...;-)

Kram Linda

Maria sa...

Har ett liknade hjärta i ståltråd, de är så snygga!

Skatan sa...

Häftigt! Gillar formen, de mjuka linjerna i kombination med taggarna!

Coolt :)

me and alice sa...

Hej!
Grattis till dina tusen besökare...
Vilket fint hjärta du gjort. Fick ett liknande av min dotter för ett tag sen. Tycker dom är så fina...
kram Susanne

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilket härligt taggigt hjärta du har gjort! Ja man måste nog vara försiktig så man inte gör sig så illa på det...
Kram
marie

Dorthe ♥ sa...

Ditt hjärta är helt underbart!

Kram
Dorthe

Carina sa...

Jag älskar verkligen hjärtan ialla former och material det här är första gången jag ser ett hjärta i taggtråd det är helt underbart, måste nog prova att göra ett.
Ha en fortsatt bra vecka

Carina

Majas mammelucker sa...

Tjingeling!!
Hittade dig genom Lilla trollbacken..Mycket fint du visar..det är jätte fint med hjärtan ..fortsätt att visa man tröttnar aldrig på dom små hjärte liven..Kul att titta in hos din fina blogg..Hade gott!! Kram Maria