fredag 21 mars 2008

Morgonpromenad


Bloggbiten som man är så kunde jag inte låta bli att göra ett inlägg! Tog några bilder när vi var ute på morgonpromenad. Det blåser friskt och några små snöfjun kommer ner, sen tittar solen fram ibland. Ganska typiskt påskväder.
Jag tycker att mossa kan vara så vackert, man kan göra mycket fint med den. Här är några bilder tagna efter vår promenadväg imorse. Önskar att det vita på bilderna vore vitsippor, men det är bara snö. Ha en fortsatt skön påskhelg!
Kramelikram!








6 kommentarer:

Hellen sa...

Tack för igår. Det var himla kul med pyssel och så fina hjärtan du gör. Smart idé med skumgummi i mitten. Ska bli kul att se dina dödskalle hjärtan när de är klara.

Visst är det skönt med en morgonpromenad. Milton såg ut att njuta han med. Vilken härlig hund han är.
Hoppas du får en skön ledig påskhelg.
Kram Helen

My Lovely Things sa...

härliga natur bilder!!
Jag gillar alla vårtecken!!
glad påsk..
kram anna

Vanilladreams and humblebees sa...

GLAD PÅSK! Här snöar det så man knappt ser en meter framför sig! :)

Helt galet.... har inte varit vinter en enda dag när det skulle vara vinter... men nu när det ska vara vår då kommer det!!!

Kramar och trevlig påskhelg!
---<-@

rosa tomtebo sa...

Hejsan!!

Tack för titten inne hos mig..

Härligt det ser ut med en morgonpromenad, vovven ser ut att trivas han med. Här snöar det idag, typiskt just när man längtar galet efter våren..

Kram Ulrica

Mamma C sa...

Du ska ha en bra Påsk du oxå. Just nu snöar det för fullt utanför mitt fönster.
Kram Mamma C

Dorthe ♥ sa...

Vackra bilder...och...du gör LJUVLIGA dekorationer!!!

Kramar
Dorthe