lördag 1 mars 2008

Hmm vart tog alla fynden vägen...

Glad ihågen åkte jag iväg på loppisrunda, bland våra lokala loppis. Hela fyra stycken besökte jag! Min skörd av inköp är som synes liten, men naggande god... Det blev ett örngott, lite spets och en liten skål på fot. I skålen ligger det ett doftljus med doften av...vaddå tror ni ;)?



Måste bara visa en närbild på monogrammet. Visst är det fint! Det ska få sig en tvätt i klorin och sedan kanske det kan få pryda en kudde eller nått, det visar sig. Eftersom loppisskörden var så skral, vart det en vända i lite inredningsaffärer istället. Vad det blev för inköp där visar jag i morgon.

Tack alla ni som besöker mig och alla ni som skriver så gulliga kommentarer. Det är alltid lika roligt när någon skriver en rad. Kram till er alla!

2 kommentarer:

My Lovely Things sa...

fina fynd...
trevligt med monogram...jag letar oxå efter kuddfodral med monogram...men de är så dyra tycker jag...
Spets är alltid trevligt..
jag fynade lite i dag med..visar det en annan dag..
kram Anna

White Season sa...

Hallå! Ja ibland kommer man inte hem med mycket men du har ju verkligen hittat rätt saker. Så fint örngott och monogrammet, mitt i prick :-) Ha en fortsatt skön helg, kramar Malin