tisdag 26 februari 2008

Så, igår var det då äntligen dags att få upp något på väggen. Ett par skruvar och så satt den där, färdig att pyntas. Själva skruvandet var ju klart på ett litet kick. Men sen var det där med att "få till det bra". Jag tror att ni förstår vad jag menar, jag kan plocka om och om och om.. Resultatet blev i alla fall det här.



Idag var det regnruskigt väder ute, snöblandat blask, vad det nu skulle vara bra för? Våren var ju så fint på väg! För att pigga upp tillvaron lite, köpte jag mig ett par ranunkler på vägen hem från jobbet. Mmm jag gillar den blomman. Tänk vad lite levande blommor gör stor skillnad!

Tjing så länge!

8 kommentarer:

My Lovely Things sa...

Vilken fin tallrikshylla..belv så fin på din vackra panelvägg...

så fint du har gjort det med dina vackra rosa/röda porslin....

Jag har beställt kors nr 2...

ha det gott..
kram Anna

My Lovely Things sa...

glömde fråga...kan jag länka dig..
kram

Kannor och karaffer sa...

Åhh vad det blev fint och vilket underbart porslin du har! Du har verkligen lyckats :-)

Håller med blommor förgyller verkligen och gör en glad.

Ha det gott!
/Ann

My Lovely Things sa...

självklart får du länka tillbaks till mig..
kram

P-lina sa...

Wow vilken fin sida du har! gillar verkligen ditt rosa porslin...blev helt salig av din kanna.... vill oxå ha!

Hit kommeR JAG GÄRNA tbx!

hälsningar/P-lina

Ann-Catrin sa...

Oh så fint det blev...ja är helt såld på sånt vackert porslin..är det engelskt??
och ranunklar... så söta de är!!!
Kram A-C

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

tjingeling!!
Vad fint..porslinet var ju uuunderbart ju!!

Millan

n o r d i n g å r d e n sa...

VA, missade jag detta ljuvliga inlägg! Såå fint och sånt gammalt rosa porslin älskar jag!!! Mari.