onsdag 20 februari 2008

Olika nyanser av vitt.



Här är en av alla mina ljuslyktor, var tvungen att fota lite ute, solen skiner och det är vår i luften.



Här är ett par änglavingar, de hänger på kanten av en spegel.



En ängel som jag fått av en vän, hon bodde i USA ett tag och hade köpt denna åt mig. Den har hedersplatsen på öppna spisen i sovrummet.




En bild på min tapet i sovrummet. Vit botten(vad annars?!) med vitt krumelur/rosmönster.





Till sist ett arvegods, gammelmormors och gammelmorfars silverskål på fot. Fylld med små prylar som jag gillar i vitt,vitt,vitt så klart!

Tack ni som lämnar en kommentar det värmer!
Ha en fortsatt solig dag, kram från mig!


17 kommentarer:

Lin & Lavendel sa...

Fin blogg det här....man hittar nya bloggar hela tiden..kul tycker jag!
Fina bilder du visar..och tjejen som har pysselrummet du visar blir jag så avis på! Jag Har också ett rum enbart för pyssel och jag hoppas jag ska få till det lika mysigt!

Ha en bra dag!
Kram

MormorRuthsAnn sa...

Vilka fina bilder du visar! Bor du också i ett rött hus?...det skymtar där bakom den vackra lyktan. Jag är också ny i bloggvärlden, hållit på i en månad nu och det är verkligen beroendeframkallande. Vilket syrum, vilka resurser! Wow!! Man blir kreativ när man har sådant omkring sig. Hit kommer jag gärna tillbaka.
Ha det så gott!
Ann

IKT i min vardag sa...

Så fina kort du har, har tänk köpa mig ett par änglavingar ett tag nu...
Med ett sådant pysselrum så flödar väl inspirationen!

Kram Linda

Dorthe ♥ sa...

Hej Vännen!
Tusen tack för dina underbara kommentarer....dom gör sååå gott! Vilken mysig blogg du har. Jag har länkat till dig, och hoppas att det är okej.

Kramar
Dorthe

Anonym sa...

Tack för din kommentar hos mig.Fin blogg du startat kul med fler nya.Jag måste också ge en eloge till din kompis som tovat den fina katten.Vi ses, kram Katta

Vanilladreams and humblebees sa...

Hej vanilj tjejen! Hihi... nu är vi två :)

Vilka söta bilder du visar från ditt hem och så himla mysigt det låter med pysselkvällar så där med vännerna. Tovade katten är ju ett riktigt mästerverk!
Hur gick det med din múffins... blev det någon?

Jag har sytt en liten muffin idag... mycket enkel variant men gullig. Visar kanske upp den i veckan...

Kramar från Jenny!
---<--@

Självklart får du länka! Jag länkar tillbaka :)

Doften av vanilj sa...

Ja kära vanilladreams,katten är ett riktigt mästerverk. Hon har flera, ska fråga om jag får fota dem nästa gång. Sen var det muffinsen ja, den ligger här på bordet framför mig, fortfarande oformlig, lite som en degklump :) Men den ska snart få sig en omgång i tvättmaskinen. Blir det bra så ska jag visa den, jag lovar./Kram

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Jag är också ny i bloggvärlden, hållit på i en månad nu .Har tänkt köpa mig ett par änglavingar ett tag nu så nu är det dax. mvh irene

Unknown sa...

Vilken fin blogg du har!! Så kul att hitta hit....=) Tack för grattningen och ha en underbart fortsatt fin vecka! Många kramar Malin

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

men vilken vacker blogg du har..så bra att jag kika in!!!Vackra saker..silver brickan med kronorna!!Så fint!!ängla vingar..men det har jag med!!

Ja , tänk den som ändå hade en sån inspererande pyssel hörna!!Vilken dröm!!!Själv håller jag till i köket!!!Inget som min käre make gillar!!!
Go kväll Kram Millan!

Mamma C sa...

Hejsan!
Även jag är ny i bloggvärlden. Det var många vackra och fina bilder du visade.
Mamma C

My Lovely Things sa...

Tack för besöket i min blogg...

Vilkeb trevlig blogg du har..jätte fina saker du visar..så fint du har gjort på silverfatet...jag tror jag har ett sådant..det är så fint...
Tack för tipset..ska kolla in hennes tillverkning..jag brukar titta in då och då till henne men har missat hennes tillverkning..
ha en bra dag..kram Anna

My Lovely Things sa...

Nu har jag vart inne och kikat på hennes sida..det var inte den jag har vart på innan...det finns nog en blogg till med likannde namn hon har röd bakrundsfärg...

Ja din kompis gör jätte fina kors...har skrivit till hennen an g detta..
ha det bra

n o r d i n g å r d e n sa...

Så mycket vackert du visar och din blogg är ljuvlig och lockande! Tack för ditt besök hos mej, vi "ses"!! : ) Mari.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket fint du visar! Jag gillar de lilla ljuslyktan som ser ut som en krona alldeles speciellt mycket...
Och den lilla tovade katten var ju också för sööt
Kram
Marie

Anonym sa...

Verkligen en fin blogg! Har funderat i evighet på att tapetsera en liknande tapet som du visar en närbild på. Snälla vill du visa en en större del av den?!

Emilia Edwartz sa...

Hej! Är väldigt intresserad av änglavingarna till ett projektarbete. Undrar om de är till salu, eller vart du har köpt dem och vad de kostade? Tacksam för svar!