fredag 11 juli 2008

Tack lilla *E*!

Jag och min lillasyster var ute och for härom dagen. Hon ville åka och kika hos mig & alice i Säter. Hon hade blivit så förtjust i min krona i keramik som jag köpte där i förra veckan, så hon ville absolut ha en. Sagt och gjort vi tog oss en tur dit, ja som jag sagt tidigare, det finns massor med mysigheter där som man vill köpa med sig hem. Hör och häpna, jag köpte ingenting denna gången! Det var inte det lättaste att låta bli, men jag lyckades.

Lillasyster där emot shoppade sig en keramikkrona och ett hjärtformat zinkfat. När vi sedan kliver ut ur butiken, sträcker hon fram påsen med zinkfatet i och säger; Varsågod det är till dig! Jag såg nog ut som en fågelholk i ansiktet......till mig!? Gulle dig lilla *E*, jag blev jätteglad! Pyntade på trappen med mitt nya fat, lite vatten och en ros från trädgården.

Ha det bra,kram på er!

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken gullig och rar syrra du har. Så fint det var zinkfatet du fick.
Kram mamma c

Anonym sa...

Oh vilket underbart zinkfat!! Tänk så glad man kan bli av en gåva man får sådär helt oförberett:-) Älskar zink och hjärtan ligger mig varmt om hjärtat;-) så ett sådant fat skulle jag också gärna ha stå här hemma!! Jättefint!!

Samma sak med lille Griseknoen, en ljuvligt söt liten gris är just vad det är!! Har också kramat lite på en sådan och är mer än frestad att införskaffa en jag med:-) Han skulle göra sig utmärkt på sängen, men skulle nog inte bli långlivad med tanke på mina fyrbenta..... som mer än gärna skulle vilja undersöka innanmätet på griseknoen tror jag;-)

Kram

Hellen sa...

Vad gulligt av din lillasyster yster!!

Gick det bra med försäljningen igår?

Kramis Helen

Philura sa...

Lillasyster E är då för go. Tacka så mycket för kläderna jag fick! Uppskattade dem jättemycket!

KRAM OCH TACK till dig E!

Tack till dig oxå F för igår kväll!

KRAM!

P.s Helen nappade på idén med tjemiddag med brustna hjärtan som mat och mer därtill...D.S